Hejsöndag!


Igår, åkte vi som sakt hem till Malin & Norpan. Malin hade blivit jätte stor. Dom fick Neos gammla babydgym och en massa små prassel leksaker. Deras lägenhet var jätte mysig. Snyggt tepetserad också. Neo var lite rädd för deras hund tibbe i början. Men sen blev dom bra kompisar. Han var jätte snäll och lugn hela kvällen också. Blev bara lite klumpig och gnällig mot slutet. Vi tog bussen hem vid 10. När vi sen kommit hem la vi Neo direkt och han somnade som en stock! Jag fixade sen till mig lite här hemma och cycklade hem till Madde där Frida, Sanne och My också var. Drack lite vin där och sen var det först tänkt att jag skulle med ut men jag kände inte för det och ville hem. Så jag var hemma vid 1 - tiden igen.

Nu är mina kusiner hemma hos oss. Det var egentligen tänkt att dom skulle sova här inatt men vi kom hem så sen så sov dom hemma hos min mamma istället. Nu är dom här iallafall och Neo är helt vild. Galen i dom båda två :-) Vi ska ut och kolla på balen sen. Och se hur Caisa ser ut :-) Sen ska vi gå och rösta innan vi ska hem till pappa och grilla.

Ikväll ska jag göra klart allting i so:n så jag bara kan luta mig bakåt nästa vecka. För på torsdag slutar jag :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0