Hejdå alla underbara lärare och personal

Såå, nu är jag hemma med en biobiljett, betyg och tårar i ögonen.
Guud vad jag älskar allihopa. Vad jag kommer sakna alla som hjälpt, stöttat mig och trott på mig!
Vi samlades först i klarasalen. Rekton Maria höll tal och lite sånt. Sen var det lite prisutdelning. I måndes hade vi lite olika tävlingar nere vid stranden. Det var bara jag och två tjejer till från min klass som var med den dagen. Och vi fick bäst tid utav alla! Så där är förklaringen till varför jag fick med mig en biobiljett. I klassrummet sen efterår delades betygen ut. JAG ÄR JÄTTE NÖJD!. Fick mitt första MVG. Jag fick en stor kram av Royne och han tyckte det jag gjort under året var jätte imponerande. Så jag är stolt!. Nu vet jag att det absout inte kommer vara några problem för mig att börja på sture i höst. För jag fick ihop poäng så det räckte! Ingen kan säga att jag "fuskade in mig där" och fick gå före en massa i kön nu. För nu har jag lika mycket som intagningspoängen är. Det känns skönt :-)

Efter vi gått från skolan stack jag och Johanna in till stan och tog en kaffe. Satt och snackade lite, sen gick vi hem. Nu sover lilleman. Jag ska damsuga här hemma sen vid fem ska vi träffa mamma, pappa och Frida vid verona. Där ska vi äta god mat och fira.

Jag har fortfarande inte fått hem min kamera. Hade velat ha med den idag i skolan. Hoppas jag får hem den idag! Posten har inte kommit än. Så jag hinner ha den i morgon på Caisas och Hannas student.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad roligt med bra betyg :D. Du har värkligen kämpat. Grattis! Hoppas du/ni får ett bra sommarlov.

2009-06-11 @ 14:29:35
Postat av: tatjana

Who's the father? :O

Are you n the father still together?

Cute baby :)

2009-06-11 @ 16:35:35
Postat av: Anna

Gud så kul för dig. Grattis :D

2009-06-11 @ 21:14:06
Postat av: Ingvar

Hej Malin.Din gamla webbadress fungerade inte så jag började leta på nätet - och döm om min förvåning över din aktivitet med blogg och foton mm.

Tack för rosen i Hp - den gladde mig verkligen men mest av allt att du löste problemen och lyckades med plugget.Jag visste det - du är en jätteduktig tjej med kapacitet.Grattis till platsen på Sture och lycka till.Du vet att att du alltid kan kolla med mig om något strular så småningom.Jag ska hjälpa dig!

Kram

Ingvar

2009-06-12 @ 08:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0