god sallad med kyckling



Kolla in vår goda (sena) Lunch vi gjorde idag. Det här är verkligen sommar mat för oss. Det och grillat.
Jag som hade tänkt att sola lite i trädgården idag. Men det blåste alldels för mycket. Så jag blev inne nästan hela dagen. Neo har feber men det kom inte på "riktigt" förrens nu ikväll. Men han har varit hängig hela dagen. Så jag och han har legat och slumrat i soffan framför Rorri. Men vid halv fyra gick vi iväg till pippi parken där Kyle och co också var. Jag hade lovat Neo att gå till lekplatsen vid norreport så att han kunde få åka kana. Så jag får väll ta dit honom i morgon istället. Om han orkar. Han tar sig vid öronen hela tiden och säger att han har ont. Så han har väll åkt på öroninflammation också. Ska ringa vårdcentralen i morgon. Så får han stanna hemma från dagis med.

Nu somnade Lilleman här i soffan på son nalle. Så nu ska jag lägga mig rätt i soffan innan jag också ska gå och lägga mig :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Sjuk IGEN??

2009-06-14 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0