caisa

Vi var ute i tylösand innan idag. Neo stannade här hemma medans jag, mamma, helene och frida åkte ut. Vi var där vid kvart i fyra och insläppet började vid fyra. Vi såg ingenting. Vilket vi redan visste att vi inte skulle göra. Vi såg bara huvuden utav folk som gick förbi. Missade alltså typ alla fina klänningar. Men vi gick iallafall bak sen och fick se Caisa. Hon var jättefin :-). Ska bli roligt att få gå på hennes student sen. Jag och Caisa är barndomsvänner och vi har en massa filmer på oss när vi är små. När vi sen gick till bilen fick jag iallafall se Michaela en gammal klasskompis till mig. Han satt i bilen på väg in. Hon var också jätte fin.



Efter det åkte vi hem. Vi packade ihop skötväskan för att sen cykla iväg och rösta. Först gången jag får rösta. Och partiet jag röstade på leder än så länge ;-). Sen cyklade vi vidare hem till pappa som skulle bjuda på grillat. JÄTTE GOTT som vanligt. På vägen hem sen somnade Neo där bak i sin stol så jag fick känna en hjälp i ryggen hela vägen ;-) Vi la honom direkt när vi kom hem.

 

Jag har gjort dom sista sidorna i religionen. Så nu är det färdigpluggat för mig! Iallafall tills den 19 augusti. Har för mig att vi börjar då. Måste erkänna att jag är lite nervös. En helt ny skola. en STOR skola.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Heeeejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon var fin :)

2009-06-08 @ 16:23:14
Postat av: Anonym

tack för att ni kom! kul att se dig igen :) längtar tills vi ses på studenten, ska bli roligt! och förhoppningsvis har vi mer tid att prata och så då!

Kram

2009-06-08 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0