vart tog solen vägen?

Sicket väder vi fick! När Neo vaknade vid 10 i morse trodde jag att vi kunde åka och bada. Men det sket ju sig ganska så snabbt. Nu regnar det, och åscar till och med! Om det blir någerlunda fint sen så tänkte jag ta med lite fika och gå till en lekplatas. Sen cycklar vi nog hem till mamma när hon kommit hem från jobbet. Ikväll, gör vi nog ingenting. Jag är så utråkad! Men på fredag blir det ju iallafall borås.

Har ni sett min jätte snygga design? ;-) Cecilia som hjälpt mig igen. Hon är värkligen underbar. Hon satt hur länge som helst igår och hjälpte mig. TACK SÅ MYCKET :-)

Det kanske är dags att börja packa snart också? Jag orkar inte :-( Men det är väll lika bra. Man får ju passa på när man är ledig.

Nu ska jag nog göra lite lunch till mig och lilleman. Chrisitan sticker ju snart. Men på Torsdag så slutar han redan klockan sju på kvällen istället för elva. Så det är skönt. Då ska jag och pappa övningsköra när han kommit hem. Om nu pappa inte har glömt det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0