hej allihopa!

Vi stack hem till Hanna idag och kollade på hennes lägenhet. En liten 1:a på 15 kvm. Men gud så mysig den var! Hon hade en stor klädkammare där hon hade ställt in sängen, så hon hade endå ett vardagsrum. Och hyran låg på 1600 kr i månaden ink allt! Om  inte mina grabbar funnits så hade jag lätt velat bo där. Ja jag hade till och med kunnat tänka mig att bo där om det bara hade varit jag och Christian också. Hon har samma ljusa möbler som vi. Det såg så rent och snyggt ut. Så jag tror att vi struntar i att måla allting svart. Vi väntar iallafall tills vi har flyttat och mublerat. Sen får vi se.

Vi skulle bara gå in till Marinfestivalen en liten stund. Men det blev en väldigt lång stund. Vi stack först in med Hanna. Hon skulle ändå vänta på att hennes kompis skulle in till stan. Så vi gick runt och tittade lite. Neo åkte karusell tillsammans med sin pappa. Haha, såg så roligt ut! Jag och Hanna fick oss ett gott skratt iallafall. Sen fick Neo prata lite med några poliser, han snackade som bara den. Och sitta lite i olika militär fordon.  Medans vi väntade på att pappa och dom skulle komma in gick vi och åt på mc donalds. Neo åt upp hela sin happy meal utan några problem. Sen gick vi till hamnen igen för att möta upp pappa och alla dom. Vi blev av med Farfar men hittade honom sen till slut. Vi köpte munkar och Neo fick en ballong som förra året. Jag ville att han skulle välja svampbob, den såg så söt ut!. Men nu när han är soppast stor och kan säga vad han själv vill sa han att han ville ha motor cycklen. Men han tvekade lite där ett tag, han kunde inte riktigt bestämma sig för om han ville ha motor cycklen, helikopptern eller bilen.

På hemvägen gick vi inom Hemköp och köpte godis och smör. Neo fick äta sitt godis i vagnen på vägen hem för jag visste att han aldrig skulle orka vara uppe längre när han väl hade satt sig till ro i soffan här hemma.


Ni skulle hört hur Christian tjatade på mig när karusellen var slut. "MER MALIN MER" Jag fick riktigt dra ur honom ;-)
Det roligaste var att dom var dom enda som åkte den här otroligt slöa karusellen.
Men det var också den enda som en vuxen fick plats i :-P

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, rolig bild :-P

2009-08-01 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0