Älskar dig ♥

När jag går och lägger mig ikväll. Kommer jag somna på mindre än två sekunder!
Neo vaknade vid nio imorse. Vi gick upp och lät Christian sova tills tio. Man kan nog inte vakna bättre av en söt unge som heter Neo och som går fram till sängen, säger "pappa upp,.....leka mig" Och sen dessutom får en puss och kram. Vi åt frukost, och bara tog det lugnt. Christian stack in till stan en snabbis och tog ut pengar för han skulle beställa pizza på jobbet. Klockan ett hade jag packat väskan och Neo satt på cykel stolen och vi var redo att åka och bada. Vi båda pussade Christian hejdå. Och sen cyklade vi. På brottet badade han mest i den lilla poolen. Då behöver jag inte doppa mig ;-) Jag är en liten badkruka. Neo hade på sig sina Rorri kuddar på armen. Han vill till och med ha på sig dom när vi sitter uppe på handuken och fikar. Han älskar Rorri. Vi var på brottet till kvart i fem. Sen satte vi oss på cyklen igen. Neo fick lite kex på vägen hem eftersom jag visste att han var skit trött. Och det gick bra att hålla honom vaken tills vi nästan var hemma. Då kände jag att hjälmen nuddade min rygg ;-) Vi lämnade av väskan här hemma sen fick jag tvinga på en trött Neo på cyklen igen. Vi åkte inom en lekplats där han fick gunga och åka kana lite. Sen in på hemköp och köpa lite chocklad, jordgubbar, grädde och lite fika jag tänkte att vi kunde ta med oss i morgon när vi ska iväg och bada. Och sen när vi var på väg hem kom jag på att jag glömt och handla shampo. Så in på Haralds och handla det. Ut igen, och sen hem. Här hemma lagade vi mat och damsög hela lägenheten. När klockan var åtta gick jag ut i köket och gjorde välling. Men Neo hade redan lyckats att somna i soffan.

Jag kollade lite på tv sen började jag fixa med grädden och jordgubbarna. La ett tecke och lakan på golvet. Ställde fram allting och tände lite ljus. Christian kom hem strax efter elva och blev jätte glad. Han tyckte att det var gulligt :-) Jag kunde inte låta bli att göra mig lite "fin" så jag tog på mig min svarta klänning jag fått i födelsedagspresent av ett par tjej kompisar. Dock så gjorde jag en ganska så stor miss. Typsikt mig. Christian är Laktos känslig och jag köpte vanlig grädde. Men det gjorde ingenting sa han.

Nu ska vi mysa lite i soffan. Innan vi ska gå och lägga oss :-)
Imorgon blir det att bada lite under dagen. Och sen Babyshower på kvällen.









Älskar dig Putte ♥


Kommentarer
Postat av: Cecilia

så gulligt utav dig! :)

2009-07-03 @ 10:17:27
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket charmtroll du har till barn :) jätte söt !

2009-07-03 @ 11:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0