en tur till flygstaden

När Christian slutat jobba idag stack vi iväg och köpte ett litet badrumskåp. Men vi vill ha något större sen. Men vi får se. Sen blev det lite kaffe hemma hos pappa. Sen kom mamma och hämtade mig och Neo så åkte vi ut till flygstaden. Frida följde också med! Gick inom skopunkten lite, Jysk, Ö&B, och sen Maxi. Inne på Maxi fick Neo en delfin utav min mamma som han kan ha när vi är och badar. Och ett par skor utav min lillasyster.


När vi kom hem höll Christian på med maten. Köttbullar och Potatis mos. Jag var skit hungrig! Neo också. Nu sitter jag här med en skål med popcorn. Kollar runder lite och vill få lite ideer om hur vi ska måla och tapetsera. Jag vill ha en mysig hall. Ja vi får se.

Inget övningskörande idag. Blir imorgon istället. Kör ute i fyllinge. Så passar vi på att åka inom farbror- Roger och majsan.

Puss heey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0