släkt middag (fast några fattades)

Klockan är redan halv tolv!
Vi har varit hos pappa idag. Fick jätte mycket kläder utav Lotta som då har varit Williams. Något kanske har varit Tobias också. Sen var det ju lite leksaker med :-) Bilar så klart! Neo är jätte glad för dom, Pojkarna alltså. Första gången han träffar sina syslingar från Norrland. Jag vill så gärna åka upp dit. Helst till jul. Så man får uppleva en jul med jätte mycket snö igen. Jag har inte varit där sen 95 heller så det är ju några år sen. Christian vill ju testa på snö skoter också ;-) hehe.

Neo slocknade efter vi hade ätit. Klockan sju så klart!. Men han åt rätt så bra ändå. Som tur är! Han brukar alltid äta dåligt när det är så mycket omkring. Nu sover han i soffan. Han sa att han hade ont i magen nu när vi kom hem och låg i foster ställning. Men sen släppte han sig några gånger och efter det kändes det nog bättre ;-)

I morgon ska jag, Neo & pappa hem till en annan Lotta. Pappas kompis Lotta ;-). Vi ska fika lite och så. Sen på kvällen ska Christian hjälpa farfar med en soffa som han har fått. På Fredag blir det Marinfestivalen på dagen iallafall. Jag har lovat William och Neo att få åka en karusell. Ja Tobias får självklart också om han vill men tror inte att han och Neo ligger på samma stadie när det gäller karuseller :-). På Lördag ska vi ÄNTLIGEN få träffa Malin & Björn. Vi ska åka ut till dom och grilla. Ska höra med Malin om hon inte har lust att göra naglar på mig. Var så länge sen nu.


Kommentarer
Postat av: Erika

så sött han nanar. Super mysigt :)

2009-07-30 @ 12:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0