Måndag

Jag har nästan precis krängt i mig en liten bit kladdkaka. Väntar nu på att Prison break ska börja. Hade igentligen behövt stryka tvätten under tiden. Men den får stå där tills i morgon. JAG ORKAR INTE!. Men det luktar nytvättat nu i hela lägenheten.

Ja vi gick ju förresten till dagiset i morse. Neo var jätte glad hela vägen dit. När vi kom dit var det helt dött. Inte en enda vagn utanför och där var så klart låst!. Vi har inte lappen kvar här hemma. När det skulle vara stängt på Engelbrekt. Men jag är så säker på att vi sa att Neo skulle vara tillbaka Måndagen vecka 31. Träffade endå en av hans lärare och frågade då en extra gång. Det är nu på måndag va? - Ja det är nu på måndag!. Men jag har väll missuppfattat allting. Så vi gick hem till pappa en snabbis. Min kusin Lotta och hennes familj kom i morse. Dom har åkt 86 mil. Lotta och Ove hade gått och lagt sig. Men William och Tobias, Neos syslingar då var uppe. Dom har blivit så stora! Sist jag träffade dom var William så liten att han verken kunde gå eller krypa. Men sen gick vi över till mamma. Neo sprang direkt in till Frida som låg och sov. Vi alla var sugna på en god frukost så vi gick till Maxi och handlade lite ägg och frallor.

När Christian hade slutat så lämnade vi Neo här. Sen åkte vi ut och övningskörde. Tycker det är jätte roligt nu när man har lärt sig mer. Men jag har fortfarande svårt att hitta drag läge. Men det kommer väll det med. Jag körde hem till pappa sen. Och då var dom ju uppe allihopa. Lotta såg så liten ut. Hon har gått ner 20 kg. Vi ska träffas allihopa på Onsdag och äta lite tillsammans.

Jag har kollat på webbisar tre gånger idag för att se om Noah kommit in. Dom är så sega här uppe. Neo kom in samma dag. Eller runt midnatt iallafall. Men han vägde runt 3700 och var 52 lång. Längtar tills dom orkar med besök. Älskar små, små nya bebisar. Den tiden försvinner ju så snabbt.




Kommentarer
Postat av: wiggos mamma

Hoppas allt är bra med er :). Älskar din blogg, och att du lägger upp bilder. Neo är så otroligt söt.



/ ung mamma

2009-07-28 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0