helt slut

Jag är helt slut idag. Jobbade bara i åtta timmar igår. Men det var den stressigaste kvällen hitills. Så det var skönt att komma hem soppast tidigt.

Vi åkte och handlade på City gross innan idag. Så nu är frysen proppad igen. Christian jobbar 6 - 14 den här veckan. Men då träffar han iallafall Neo på eftermiddagen. Det tråkiga är bara att han går och lägger sig vid 9 på kvällen. Vi har inget speciellt planerat nästa vecka. Bara att vi tänkte grilla med ett par kompisar till helgen.

Igår köpte vi Neos första födelsedagspresent. Eller ja, Cyklen var väll också det igentligen. Men den har han ju redan fått. Vi tänkte köpa Rorri filmen också. Rorri har ju inte funnits i sverige så länge. Så det finns inte så mycket att köpa här än. Men dom har fått in lite på BR. Han fick en boll igår också. Med Rorri på så klart. Jag hittade gardiner och sängkläder med Rorri på för ett tag sen. Men gardinerna kåstade 400 kr och sängkläderna 350. Sen tillkommer ju frakten. Ganska så dyrt.

Vi håller även på att leta efter ett badrumskåp. Vi behöver det till den nya lägenheten. Det blir väll att vi åker till Ikea när vi flyttat in. Nu får vi användning av den svarta hyllan som vi köpte till den första lägenheten vi flyttade in i.

Neo somnade kl 8 igår kväll och vaknade inte förrens halv tio nu i morse. Han har varit trött och gnällig sen kl sex ikväll så jag tänkte lägga honom nu. Så sover han till halv nio - nio i morgon.

Jag ska bara ta det lugnt. Kolla på tv och kommer förmodligen att somna i soffan. Så trött är jag. Fötterna och benen värker sen igår kväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0