en underbar unge som kommer att sova så gott inatt

Inatt kommer Neo att sova så stenhårt! Vi hade kunnat ha värsta braka festen här hemma med så hög musik så att hela stan hade hört. Han skulle inte vakna endå.

Vi var på lekplatsen i säkert tre timmar idag tillsammans med Nina & Kyle. Killarna lekte jätte fint och kallade på varandra hela tiden. Christian kom efter dom hade slutat. Vi bestämmde att vi skulle grilla tillsammans. Självklart blev det senare än vad vi trodde. Jag och Nina stack och handlade. Jag passade då också på att köpa med mig det vi ska ha med i morgon. Lite bullar, dricka, vindruvor och lite sånt :-) Neo och Kyle passade på att bli jätte skitiga. Jag har aldrig sätt dom så smutsiga!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom var skitiga från tårna till ögonbrynen. Maten blev god. Kyckling och potatisallad. Jag är inte så glad för potatisallad egentligen. Men jag var så hungrig så det slank ner endå. Mycket snabbt också ;-) Neo och Kyle käkade korv innan vår mat hade hunnit bli klar. Så vi fick äta ifred. Dom var så söta när dom stog där och åt korvbitarna. Neo fick springa bar om rumpan. Hans blöja hade sökert med sig 2 kg sand hem så jag tyckte att han kunde springa av sig lite ;-). Sen ville han såklart kissa. Men även om vi säger till honom att han får kissa i trädgården så vill han ha pottan. Och det är väll bra :-) Så jag fick springa upp och hämta den.

Sen fick vi gå upp och duscha av honom innan han skulle håppa i säng. Och i säng kom han inte förrens kvart i elva. Det är tur att han kan sova i bilen i morgon. Han la sig redan i duschen och började tjata om välling.

Nu ska jag packa inför i morgon. Vi får se ifall jag hinner skriva några rader innan vi åker. Annars så kommer jag uppdatera i morgon kväll om vår förhoppningsvis härliga dag på borås djurpark :-) En massa foton kommer att tas också. Ni får ha det så bra så länge.

Jag testar på att ha tvillingar ;-)


Neo & Kyle käkar korv


Kyckling, potatisallad & lite rostad lök :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0