borås och pizza

Hejsan.
Igår var vi som sagt i borås. Pappa var här vid åtta tiden. Sen satt vi i bilen i två timmar. Både jag, Neo & Frida sov. Det var jätte mysigt och trevligt. Bra väder fick vi också! Vi tittade på bjönar, lejon, elefanter och en massa andra djur. Pappa bjöd på Lunch där. Vi får nog börja beställa egen mat till Neo. Han får alltid av oss annars. Men av mina två korvar fick jag bara en tredjedel av den ena. Neo åt resten :-). När vi hade tittat på alla djur så fick Neo leka lite på en lekplats. Sen satte vi oss i bilen hem igen. Och igårkväll kom Hans ner och bjöd Christian på en öl. Sen gick jag och Neo också ut i trädgården. Så kom Josefine också ut sen. Jag fick också en öl, och vi satt ute till trädgården till klockan nio. Vi hade inte ätit nånting och inte dom heller. Så jag gick upp och la Neo. Sen beställde vi Pizza tillsammans med dom. Det blev en mysig kväll :-)


Neo klappar lilla grisen :-)



Finns fler bilder på bilddagboken. Jag heter Mamma070902 där, länken funkar tydligen inte.
Ikväll blir det nog att äta tacos. Malin & Norpan kanske kommer hit också och tittar på lite film :-)




Kommentarer
Postat av: Therese

Jo det gör jag :) annaras hade hon absolut inte fått ligga där, men när hon vaknar ibland så hör man inte henne och hon tar ju sig framåt nu så risk för att hon ramlar ner..

2009-07-19 @ 09:58:11
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0