uppdatering från skåne

Igår körde vi ner till Landskrona. Neo var vaken hela vägen men det gick jätte bra. När vi precis kommit in i Landskrona så ringde Helene och sa att det blev lite fest för Roger (som fyllde år) iallafall samma kväll! Jag hade ju då inte packat ner några snygga kläder alls så fick lite smått panik. Vi åkte hem och tittade på mormors lägenhet. Jätte mysigt var där och köket var skit snyggt. Hon har börjat komma i ordning nu :-) Jag tvingde sen med mamma in till stan för att se om jag hittade nånting snabbt. Det blev en svart klänning med ett snyggt lite silvrigt mönster på vänstra sidan.  In i bilen igen och körde ut til häljarp. Dom har kommit ganska så långt på köket nu. Man kan se hur det kommer bli iallafall :-). Sen blev det lite partay. Neo somnade runt 10 trots att här var sånt liv. Jag satt uppe ett tag till med dom andra. Allt var väll som vanligt , Helene & Anne dansade, Mormor åkte hem tidigt, Anders somnade, och Anders K blev jätte full :-) hihi, men han var lika rolig för det. Hampus hjälpte mig att sätta på en film men det var inte länge den varade för mina ögon. Jag stängde dom rätt så snabbt efter jag kom på hur skönt det var att ligga i sängen. Och ha en liten mysig Neo bredvid mig, det är inte varje kväll längre man får ha det ;-) 

Mamma körde in oss till stan idag. Hem till Sara & Marwin.
Vi gick sen til öppna förskolan. Neo var helt galen i alla saker och drog ut nästan allting. Han och Marwin lekte jätte fint trots att det nästa är ett år mellan dom. Marwin gick så sött efter Neo. Neo hade lite svårt att förstå först att Marwin inte var lika stor som han. Men han tog hänsyn till det sen. Det gick iallafall jätte bra. Efter det gick vi hem lite till Sara och Marwin igen där dom fick leka ännu mer! Båda pojkarna var helt såsiga i ögonen när dom satt och drack sin oboy.

Nu är vi hemma och har varit ett tag. Det blev pölse till kvällsmat och Neo somnade nu klockan nio. Han fick ny energi vid åtta när han skulle gå och lägga sig ;-) Han sprang naken här i huset och gick på pottan lite. Men eftersom han somnade nio kanske man får sova till tio i morgon igen :-)

Tror att det här räcker för idag.
Ska ta mig lite läsk och sätta mig i soffan där redan min moster och mamma sitter.

Ha det sååååååååååååå bra så länge!
Saknar dig Chrisitan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0