trött

Hejsan Hejsan!
Jag gick upp vid tolv idag. Har sovit jätte dåligt inatt. Och Neo har pratat så högt och mycket i sömnen så jag trodde att han var vaken flera gånger. Sen skulle C på toa, och självklart när han skulle gå och lägga sig igen så snubblade han på en leksak som sen började spela så lilleman vaknade. Vi tog över honom i vår säng. Sen låg han där och vaknade hela tiden tyckte jag. Jag som egentligen skulle övniongsköra med pappa nu på förmiddan medans C var hemma. Får ta det på Torsdag istället.

C är ute i trädgården och fixar med sin cykel. Vid två tiden ska vi in till stan och ta en glass. Sen blir det nog en lekplats. Nina & Kyle ska också följa med. Det är ju fint väder idag :-)

Nu ska jag gå. Säga hejdå till C och lite så innan han sticker iväg till jobb.
Uppdaterar ikväll igen. Med lite roligae info ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0