tre Malin ( fyra ink mig själv ) ;)


Godmorgon.
Jag gick upp vid tio. Var uppe ganska så länge igår kväll. Tror klockan var halv tre när jag gick och la mig och säkert tre innan jag somnade. Det är värst på kvällarna. Då ser jag honom så klart framför mig och känner hur det skulle kännas om jag fick krama honom.

Christian & Neo har varit vakna sen klockan åtta.

Vi vet inte riktigt vad vi ska göra idag.
Jag har försökt få tag på Malin (med björn) Ja vi känner ju tre Malin ;-) Men jag får inte tag på henne. Vi hade tänkt att vi kanske kunde åka ut och hälsa på dom. Om vi inte får tag på dom tänkte vi kanske föreslå att grilla tillsammans med dom här uppe. Cycklen hemma hos pappa ska också hämtas idag.


Marwin & Neo
Så stor Neo ser ut på bilden. Men Marwin hade också blivit stor. Dom har lika ljust hår båda två ;-)
Och ljust hår tycker vi är fint :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0