tankar om våran hall

Min hjärna går i varv. Jag bara tänker på hur jag ska inreda lägenheten hela tiden. Tror att det kommer bli skit snyggt. Vi fick Helene och Rogers gamla spegel med oss hem också. Men den får stå hos mamma så länge. Så vi slipper få hit mer saker. Den är så stor så man ser hela kroppen när man står framför den. Sen ska vi köpa såna vita sko lådor.(bilden nedanför) Det är en snygg möbel. Helene och Roger hade lika dana. Men dom trodde inte att vi ville ha dom så dom slänge alla sina :-( Synd, för dom var i bra skick. Men dom är inte så dyra nya :-) Jag hade först tänkt att ha svarta möbler i hallen men eftersom det nu ska vara svart i vardagsrummet så får det bli vita. Färg i hallen har inte inte bestämt mig för än. Är inne på mörktgrott eller lite ljusare grå? Ja vi får se :-) Vi ska åka och titta på färger och tapeter snart så får kanske någon ny ide.



snart blir det kalas för Kyle! Förra året fick han en slags snigel som åker iväg när man trycker ner den. Får se vad det blir iår ;-) Vi ska in till stan och handla present innan vi sticker dit.

Kommentarer
Postat av: Frida - Ungmamma t Melker .

Jag har sådan o de är skit bra . Att stoppa ner massa . Hade jätte bra använning för dom i vintras då de var massa kläder . Tycker ni ska skappa såna :)

2009-07-27 @ 10:46:14
URL: http://maammafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0