svar på kommentar

Linda  ([email protected]) om trött i huvudet:
Hej..
Är det en större lägenhet? Eller är det ngn skillnad på lägenheten?
Eller är det bara området som ni ville flytta till?! När ska ni flytta?
Har ni semester nu?
hur mår lilla neo? :)
Ha en jätte bra kväll!
Kram kram


Svar:
Ja det är en lite större lägenhet. En 3:a på strax under 70 kvm gissar jag på. Den ligger på Nyhem. Där vi vill bo. 3 minuter till min skola och Neos dagis. 5 minuter till mamma och pappa :-) Nära till Nyhemstorg, Maxi och hämköp. Och den är 1000 kr billigare. Lägenheten är vår den 1 september. Men vi får se när vi flyttar in. Om ingen tar den här till september så kan vi ju bo kvar här till oktober. Men jag tror inte att det ska vara några problem. Men den 1 är på en tisdag  och då kan man ju inte flytta. Vi kanske gör så att vi bor kvar här en vecka extra så hinner vi måla och tapetsera lite också. Jag har sommarlov. Och Neo är hemma från dagis. Christian jobbar hela sommaren men är ledig varje helg och varannan Fredag :-) Så länge han inte jobbar över. Neo mår bara bra :-) Ha det bra själv! Kram,Kram..

Idag kommer Malin hit :-D Var längesen jag träffade henne. Vi ska bara fika lite och så. Jag ställde klockan idag, men den ringde aldrig. Så halv tio var klockan när vi gick upp. 13 1/2 timmars nattsömn inatt igen för lilleman. Jag har inte kommit på än vad vi ska äta idag. Tror det bli något med korv. Får kolla vad vi har i frysen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0