sparka igång mig!

Jag är helt slut idag. Vet inte varför, drar ut på städningen hela tiden. Måste börja snart. Neo är utråkad också. Han vaknade klockan åtta i morse, var länge sen han gjorde det. Kanske därför jag är så trött. Senare i eftermiddags ska vi åka till ett cafe med mamma, pappa Lotta och Co. Det ska bli roligt. Så kommer man ut lite. Chrsitian skulle iväg idag efter jobbet, men vi ska ju endå iväg vi med. Blir nog bara något enkelt till mat idag. Jag tror han har tänkt sig det iallafall, det är ju inte jag som gör maten ;-). Han har tagit fram köttfärsås, så jag tror att han har tänkt sig spagetti och köttfärsås.

Hittade lite bilder på Noah igår. Malin & Norpan har fortfarande inte hört av sig. Så dom är nog trötta :-)



börja här hemma nu kanske? Får be Neo sparka igång mig. Han har redan plockat undan sina leksaker. Så nu är det bara jag kvar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

grattis till Malin & Norpan :D

2009-07-28 @ 14:17:54
Postat av: Therese

Ja det är min favorit men också den som är dyrast..:/

2009-07-28 @ 14:28:45
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0