Söndag


Snart så kommer My hit. Tänkte att vi skulle försöka få lite syskon foto. Men vi tror att hennes mamma färgat hennes hår rött! Lite synd kan jag tycka på en 9 åring. Hon hade lika ljust och fint hår som Neo innan. Ja vi får se.

Neo ligger och dricker lite välling nu. Vi gick upp för en liten stund sen. Och nu vill han ringa mormor. Sen ska vi hoppa in i duschen! Och senare idag ska nog jag, lilleman och Frida cyckla till Maxi :-) Dom hade väldigt mycket rea där.

Ha det så bra så länge,
byebye!

Kommentarer
Postat av: mie

Jag läser ju din blogg, så tänkte utnyttja det lite nu hade jag tänkt ;) Hoppas det är okej?! Jag bor nere i Malmö, men ska till hösten börja plugga i halmstad och letar nu boende för fullt! Tänkte höra med dig om du vet något? Var på nätet man kan se boende i halmstad? Hyreslägenheter. Eller om du vet någon som kanske ska vara utomlands ett år och har en lägenhet som står tom eller något. Eller något överhuvudtaget? :) Vore jätte tacksam om du ville hjälpa mig :) Tack på förhand! :)

2009-07-19 @ 14:39:53
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är ju så :)

2009-07-19 @ 20:06:14
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0