Snabb förlossning

Det får bli en snabb uppdatering. Vi ska göra oss i ordning för första dagis-dagen på 6 veckor :-D.
Jag tänkte kolla hur bussarna går. Min cyckel står fortfarande hemma hos pappa och jag pallar faktiskt inte att gå.
Efter jag lämnat lilleman tänkte jag gå hem till mamma och läggga mig å vila lite. Kunde inte sova inatt..

Fick ett sms från Norpan igår strax efter tolv att allting var klart och att både Noah och Malin mådde bra. Så det måste ha gått snabbt. Jag skrev att dom skulle höra av sig när dom orkade. Längtar till jag får hålla bebis :-D Får hålla koll på webbisar, så man får lite mer information ;-) Hur stor han var och så. Men dom brukar vara så sega på att lägga upp bilder där. Borde dom göra direkt tycker jag ;-) hihi.

Nu ska Neo få en liten snabb frukost.
Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma till oliver

ja det måste ha gått snabbt. Min tog 9 timmar. Jobbigt värre. Brukar ju ta lång tid som först föderska.

2009-07-27 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0