saknar dig

Saknar dig! Hatar att vara hemma själv på kvällarna :-(



Neo somnade redan klockan sju idag. Han somnade här på soffan medans jag kollade vad det kom på tv ikväll. Dom har tydligen billiga tapeter på rusta nu. Vi tänkte sticka dit och kolla lite :-) Var inne på försäkringskassan innan idag också. Vi undrade lite vart vårt bostadsbidrag tar vägen. Dom ska alltid krångla. Nästa månad är det fem bostadsbidrag vi ska ha. Hon skulle iallafall kolla upp det lite bättre. Så vi får allting tills nästa månad om dom inte kunde lösa det så dom kunde göra utbetalningen lite tidigare.

Någon gång nästa helg tänkte jag kanske fråga min lillasyster om hon ville komma hit och sitta barnvakt medans jag och Christian cyklar ner till Stranden och kollar lite på solnedgången och käkar jordgubbar och kanske dricker lite cider. Det hade varit mysigt! Vi ska också boka in bio och en mysig middag ute nu snart. Men vi får se när det blir.

Imorgon tänkte jag överaska Christian när han kommer hem. Köpa hem lite godsaker och sen ha det framme när han kommer hem. Lite jordgubbar, tända ljus och lite så. Hoppas nu inte han läser det här :-P.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så gulligt av dig:) Kommer han säkert att uppskatta.

2009-07-01 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0