så irreterande!

Fan vad sur jag ÄR!
Hittade en rorri racerbana på tradera med bilarna Maxi och Rorri som tävlar mot varandra. Hade varit en sån bra födelsedagspresent till lilleman. Jag budade och budade. När det sen var en minut kvar budade hur många som helst. Och när jag sen la mitt bud på 300 så står det ATT DET BLIVIT NÅGOT FEL PÅ SIDAN!. Jag klickade snabbt tillbaka mig men det var för sent....såklart! Någon annan hade redan vunnit auktionen för 295 kr. Kollade upp vad en ny kåstade och den låg på 800 kr. Leksaksaffären ligger ju inte här i närheten heller så då tillkommer ju frakten. Så tråkigt. Chansen på att det kommer  in en ny på tradera eller blocket ligger väll på 10 %. Rorri har ju precis kommit hit till sverige så det finns inte så mycket att köpa och inte så månnga barn som fastnat för det än heller.

Jag har också fått ont i magen igen! Men har precis tagit en tablett. Ska titta på Prison break. Sen ska jag också gå och lägga mig. Jag orkade inte packa nu ikväll. Så får göra det i morgon. Mamma vill köra så fort som möjligt. Så det blir inte någon jätte lång sovmorgon ;-) vill hinna duscha också. Hoppas bara det blir finare väder. Skit tråkigt om vi bara kan sitta inne.

Neo sa något nytt idag med.
Fattar inte, jag och mamma skrattade jätte mycket när han sa det.



Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Nellie & Nilo

Nellie älskar också Rorri. sjunger alltid med och dansar när introt kommer :)

2009-07-20 @ 23:20:26
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0