min lilla skatt


Stackars Neo! Han klämde sig på en data som står här på golvet. Men jag fattar inte hur han lyckades, efter som den är hel så den står inte i olika delar. Han började iallafall blöda. Såg ut som att han hade tagit stick i fingret hos doktorn. Han blev lessen så klart. Men mest rädd. Hon sa pappa arg och grät jätte mycket. Men jag försökte lugna ner honom och sa att pappa inte alls var arg. Han fick lite välling som han bad om. Och ett plåster. Sen låg han lite i soffan och jag kliade honom på magen. Han tycker det är jätte mysigt. Sen somnade han. Det har inte hänt på närmare 2 veckor. Så han får vila lite till klockan tre :-) Sen ska vi se om vi kan dra ut.




Kommentarer
Postat av: Anna

stackarn :(

2009-07-15 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0