Måndag


Lite kläder till My :-)

Igår var My och dom här. Neo tyckte att det var jätte roligt. När dom åkte hem stack vi först till en lekplats och sen till Maxi. Där hittade vi lite kläder till henne som vi ska skicka ner. Jag köpte själv ett par svarta leggins. Behöver värkligen nya. Är hål i alla mina andra. Under tiden vi var på Maxi fick jag jätte ont i magen. Kändes som efter förlossningen när livmorden skulle dra ihop sig. Så jag fick kämpa mig på cycklen och cyckla hem till pappa. Där fick jag tabletter och låg i soffan tills dom började värka. Sen fick mamma köra oss hem.

Idag har det regnat som in iiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Jag ringde vårdcentralen vid nio när vi gick upp. Fick en tid till halv tre. Har inte haft lika ont idag som tur är. Det är bara jobbigt att gå och sitta rakt upp. Det finns inte så mycket att göra för Christian på jobbet så han slutade redan vid ett idag. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till vårdcentralen. Och det var urinvägsinfektion som jag redan misstänkt. Så jag fick en penselin kur som jag ska ta i tre dagar. Jag springer på toa hela tiden. Så det är tur att det inte svider iallafall. Hade varit lite jobbigt då ;-) Har inte haft urinvägs infektion på länge. Men jag hade det 3 gånger under tiden jag var gravid. Men som liten hade jag det ofta.

Vi håller på med maten. Sen ska jag och Neo packa inför i morgon. Vi åker till Landskrona då. Ska bli så spännande att få se mormors lägenhet. Och få tända ljus hos morfar igen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kläder :)

2009-07-20 @ 19:49:03
Postat av: Anonym

Kom förbi och hälsa på en sväng om ni vill. vi bor precis vid kyrkogården. :) kramar

2009-07-22 @ 20:34:44
Postat av: Jessica - Mamma till Nellie & Nilo

Glömmde skriva namn.

2009-07-22 @ 20:35:21
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0