Inredning

Neo somnade sent idag. Halv tio. Ja jag och C var så trötta i eftermiddags så vi tvingade faktiskt honom att sova middag med oss ;-) haha. Ja ibland får man göra så. Tog säkert en halvtimme att få honom att somna mellan oss. Han ville inte! Men efter han kommit på hur mysigt det var att vi låg i sängen alla tre tillsammans och jag och C höll om honom och pussade på honom hela tiden så somnade han faktiskt! Så om han sover som han brukar så kommer han sova till elva i morgon förmiddag eller kanske till och med tolv. Men det tänker vi inte tillåta. Även om det hade varit skönt att sova så länge! Klockan kommer att ställas på nio så att han inte är uppe lika länge i morgon.

Imorgon ska vi alla tre duscha, äta familjefrukost och sen in till stan och köpa en present till Kyle. Kalas klockan två. Sen får vi se om jag orkar hämta min cykel hemma hos pappa. Om min kusin lotta och min faster Britten har kommit tills då så måste jag ju endå dit och säga hej :-). Ska bli roligt att se hur stora Neos syslingar har blivit. (Lottas två söner)

Snart är det dags för att börja packa. Ska se om mamma eller pappa kan ta Neo nu i veckan. Så kan vi börja rensa nere i källaren. Känns som att vi måste börja med det. Kan man inte få sodär 40 tusen om året så man kan köpa nya grejer till sitt hem? Jag älskar inredning men pengarna sätter ju tyvärr stopp. Sen köpte vi nya och fina möbler när vi flyttade ihop så egentligen ska jag inte klaga. Men man vill ju förnya sig lite. Nästan direkt efter vi köpt alla vardagsrums möblerna i furu färg så blev jag sugen på svarta möbler. Men då hade man ju endå köpt allting så det var lite jobbigt att ändra sig då när det var tomt i plånboken. Men nu vill vi förnya vardagsrummet på ett lite billigare sätt. Vi ska måla våra möbler svarta. Förutom bordet då. Det köper vi nytt. Sen kommer vi ju också få jätte fina nya frächa väggar! Köksluckorna vill vi också måla. Men det får vänta ett tag. Hoppas jag kan använda mina gammla gardiner som jag fick av mormor och morfar.

Kommentarer
Postat av: Therese

JA tiden går så fort!! :) men det är roligt

2009-07-25 @ 10:46:43
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0