igår

Igår var vi iväg och fikade. Jag och pappa tog någon blåbärs tårta / paj. Skit god!. Neo fick bara en kanelbulle. Efter fikat åkte vi runt och kollade lite på hus nere i frösakull. Vi kom hem vi halv sex, och då kom också Christian hem. Så vi gick och handlade på Hemköp. Sen hem och gjorde mat. Det blev det som jag gissade på. Spagetti och Köttfärsås. Och tro det eller ej, Jag somnade halv nio ;-). Efter Neo somnat vi åtta gick jag in och borstade tändrna och sen skulle jag lägga mig och läsa lite. Men jag deckade istället.


Hur ser dagen annars ut idag?
DIska och damsuga
Packa ner lite saker i köket
Ut till en lekplats ifall vi hinner
Sticka till Maxi och handla räkor
Hem till pappa och Käka!

Kommentarer
Postat av: Sara L

den där, ser grymt god ut!

2009-07-29 @ 11:25:15
Postat av: Therese,mamma till Nellie

va gooood den ser ut! var fikade ni någon stanns?

2009-07-30 @ 11:45:07
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0