hemma igen

Hejsan.
Ja sitter hemma i min egna soffa!
Ja jag fick sån hemlängtan idag. Så pappa var snäll och hämtade oss. Det var skönt att få komma hem till sina egna grejer. Neo var glad att få träffa pappa också.

Vi har köpt lite godis som vi ska mysa med. Christian ska nog ut med Hans sen. Men jag ska bara ligga i soffan och slappa.

Jag har jätte mycket mensvärk. Har blivit så mycket nu efter jag satt in spiralen. Det gör ont till rygg och ben. Min mage är svullen och jag mår skit illa....Dessutom håller nog lilleman också på att få något. Han är ovanligt gnällig och vill gå och lägga sig nu. Får se om det kanske kommer lite feber snart. Bara han inte kräcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0