hello

Hej.
Christian & Neo stack precis. Så jag är hemma själv. Tänkte att jag skulle damsuga lite. Sortera tvätten så att jag sen kan stryka ikväll. Tänkte också förbereda maten. Kötbullar och mos. Har varit sugen på det länge. Pappa ska träffa Kristell ikväll. Dom skulle grilla lite och sen ut och ta en öl. Så vi övningskör i morgon istället. Efter jag och mamma har varit iväg.

Det blir nog så att vi tar Helenes och Rogers spis. Tänkte ringa henna ikväll om jag hinner. Isåfall får vi hyra ett släp. Så då passar vi ju på att hämta Neos säng, och krukorna pappa fått av mormor. Men det blir ju inte förrens vi har flyttat isåfall. Så snart får vi börja packa också. Mormor har ju precis flyttat så hon har säkert några kartonger vi kan få ta.

Satt och tittade lite på borås djurpark. Vi tänkte åka dit i sommar. Pappa ville göra det med oss. Det hade varit kul. Ta en hel dag bland en massa djur. Hade Neo tyckt var jätte roligt! Mycket roligare än tropic center, som vi absolut inte tyckte var värt pengarna.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej.. ska ni flytta igen?

Flyttade inte ni nyss..?

Vart ska ni flytta nu?

Ha en bra kväll!! Kram kram

2009-07-07 @ 19:14:44
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0