HEJ SOMMAR!

Hej sommar!
Vi är på väg ner till stranden. Jag var ute och hämtade posten innan och höll på att dö i varmen. Jag har smörjt in både mig och Neo. Känner att solen är stark idag! Jag har packat kylväskan med lite dricka och jordgubbar. Vi stannar väll på stranden till fyra något, Christian är ju hemma vid halv fem. Och ikväll blir det självklart grille! Kanske tar en kvällspromenad också uppe på berget!

Nej jag är inte utomlands. Jag sitter här hemma i vår lilla lägenhet och tittar ut genom fönstret och ser bara en massa regn! Och hör en massa muller. Jag fantiserar bara om en sommar dag som det igentligen skulle vara. VART ÄR SOMMAREN!

Är den hos er? Den är inte här i Halmstad iallafall.

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Nellie & Nilo

Den är inte i landskrona häller.

2009-07-30 @ 21:12:03
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0