en underbar dag med mina underbara pojkar

Sicken härlig dag vi har haft! Badat som bara den. Till och med jag! Kan ni förstå det? Tyckte det var jätte skönt i vattnet idag. Och Neo såg överlycklig ut hela tiden. Nu är vi hemma och ska snart grilla hamburgare. Jag ska inte hem till Malin & Norpan idag. Av lite olika anledningar.  - Christian skulle igentligen jobba över idag och det skulle komma folk och titta på lägenheten. - Jag ska jobba i morgon, och kommer vara helt död på söndag. Så alltså har vi bara den här kvällen tillsammans. - Och Neo är helt slut nu på kvällarna och somnar vid 8 - tiden. Om han hade fått bestämma själv så skulle han nog vilja gå och lägga sig runt 6.

Så vi stannar hemma. Men vi ville ha den här kvällen tillsammans. Hela familjen. Det blir ju inte så ofta nu när Chrsitian inte är hemma på vardagarna längre.




Skriver mer lite senare ikväll.
Puss & Kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0