bilder från veckan :Lilleman

Så där ja. Nu har jag precis lakt Neo. Men jag vet inte om han kommer att smona än. Han sov mycket nu i eftermiddags. Tyckte att han behövde det efter en sån jobbig morgon. Han har inte kräkt mer iallafall. Inte sen vi gick upp vid 12. Men jag får bli hemma med honom en extra dag i morgon med. Vill inte ta honom till dagis ifall han skulle smitta dom andra barnen. Dom har haft magsjuka så det räcker och blir över på det dagiset i år!

Tänkte lägga upp lite bilder. Var ett tag sen nu.


Jag har en känsla av att Neo inte vill ha mattan i hallen. :-)


Han tog med sig kudden & satte sig i min gaderob :-)


Heeej busunge!


Vi ska klippa honom. Hans hår vid öronen är JÄTTE långa nu :-)


Kom in i hallen, där Neo hade slänkt sin banan på golvet och....


Satt upp mackan på dörren! Så fint Neo?

Bada har vi också gjort i veckan


Och han tycker fortfarande att det är jättemysigt!


Bilden är tagen från nu ikväll. Han ser lite piggare ut från i morse


Kommentarer
Postat av: mia

Vilken sötis:)

2009-01-25 @ 21:36:35
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan
Postat av: Sandra

Sådan sötnos:D

2009-01-27 @ 11:41:14
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0