jag vill köpa hela Ikea men det blir inte ens halva

Jag orkar fortfarande inte skriva om igår. Men ta det inte negatift, vi hade trevligt och allt var bra :-) Men febern gör mig seg i huvudet. Vi har beställt lite mat. Som snart kommer hoppas jag! Jag sitter och kollar runt lite på ikeas hemsida. Man vill ju köpa så mycket. Men vi måste hålla i pengarna, Men lite nytt kommer vi att köpa så att vi kan förvara saker bättre. Det är ju en liten lägenhet.


Det här hade jag velat ha i hallen. Hyllan som Tv:n kan stå på. Samtidigt kan man lägga lite lådor med neos leksaker i. Och två stycken sånna bord som jag ennu inte vet om jag isåfall vill ha i vardagsrummet eller i hallen :-)

 

& det här i klädkammaren. Den svarta till att lägga in skor. Och den blåa till att lägga in lite kläder. Om det nu inte redan fanns hyllplan i klädkammaren. Kommer faktiskt inte ihåg.

 



& en massa förvarings backar mm till lillemans leksaker. & kanske en lite hylla ovanför hans säng med lite saker som är personliga för honom? Ja vi får se hur mycket pengar vi har att lägga på det här :-) Det enda som är klart. Är att vi ska köpa förvaringsgrejer till leksakerna

  


Kommentarer
Postat av: Linda

åå det är så roligt att åka till IKEA, det som kan vara lite jobbigt är att man brukar göra av med en del pengar där och man kommer alltid ut med några saker som inte var planerade "bara för att dem var billiga" men när man är i kassan har man tagit många billiga saker och det blev visst inte så billigt..haha..



Kram

2009-01-02 @ 19:05:26
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0