hopp

Hopp,
Hopp,Hopp,Hopp,Hoppp
Det blir ingen klippningg idag endå. Imorse vid halv fem började Neo spy i sängen. Snabb som jag var tog vi av honom kläderna och pytte dom sängdelar som blev träffade. Direkt efter spyr han igen. Så vi bytar allt igen och tar med honom upp. Där spyr han 3 gånger till. Efter 2 timmar gick vi och la oss igen och sov ända till 12. Neo har än så länge inte velat ha någon välling eller något annat. Han vill bara ha vatten och allt han får i sig kommer upp lika kvickt igen. Han som bara var sjuk för 2 veckor sen. Med hög feber. Tror att det är 4 gången han får en "spy period" bara det här året.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch då! Hoppas att han blir bättre snart. Fysik tyckte jag var tråkigt :P Men hoppas att det går bra för dig med att plugga sen när du väl får tid till det. Jag ska försöka göra det sen. Om jag kan sluta tänka på en viss kille :P

2009-01-25 @ 13:50:28
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jaså, då förstår jag att du måste det. Hoppas att det går bra då. Nja.. jag har känslor, men är inte så säker på att han har det. Dock är han en härlig kille oavsett. men jag svävar lite på rosa små moln nu :)

2009-01-25 @ 20:46:33
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0