ingen rubrik,

Har nästan precis kommit hem. Vi slutade redan halv tolv idag på draman. Så jag skyndade mig till bussen så jag skulle hinna till dagis innan dom la Neo för att sova middag. Men jag hann dit innan han ens hade ätit upp maten. Så jag satt i hallen i 10 minuter så att han skulle äta upp allting innan han såg mig. Pratade lite med Leonora & Rebecca (två fröknar som barnen säger) Dom berömde mig för att jag fixade allt så bra och att dom värkligen tyckte om Neo. Det är så kul att höra! Och tidigare under dagen hade dom suttit och ritat. Då hade Rebecca frågat Neo var är Emmy, var är Leo, Var är Hanna osv (alla barnens namn) Och han visste precis vad alla hette. Han pekade på alla så glatt och sa Deje = där. Han visste till och med vem Rebecca var och hon har bara jobbat där i två veckor nu. Nu sover min lilla plutt middag iallafall. Han somnade i vagnen på vägen hem. Jag har precis diskat, plockat lite och ska ta tag i strykningen medans han sover. Och nu nångång efter ett skulle det komma en kille från HFAB Och kolla på vår spis som han fått en felanmälan på efter besiktningen. Den barnsäkra knappen som ska göra att det är svårt för barnet att sätta spisen från off till on funkar inte.

Ikväll ska som sakt Neo sova hos mormor. Och då ska vi hem till Malin och hennes Sambo och beställa  pizza och dricka lite. Blir inte så sent eftersom Christian ska jobba över i morgon och gå upp vid halv sex.

Haha Killen från HFAB var precis är. Han var här inne i 30 sek och sen kunde han gå igen. Han tog bort den knappen som man sätter på den ugnen med på spisen. Den där off och on också sitter. Och tog bort en röd grej som satt på den. Och nu funkar det att sätta den på off. Så pinsamt. Att det var så enkelt? Det kunde dom ju ha nämnt på telefon så kunde jag gjort det själv!

Lite bilder från i Måndags. Dom tar bort trädet här utanför. Och under dom timmarna dom var här, sysselsatte dom Neo skit bra! Han stog hur länge som helst i fönstret lite till och från. Tog en paus lite då och då och gick bla och hämtade Tottto (Hans potatis som han fått från mammas jobb) Han ville föresten att totto skulle diskas idag. Och äta middag igår. Tok unge ;-)


Neo tittar på dom stora bilarna som han sa, och tycker att det är jätte intressant!

 
Nu börjar det hända saker!


Lilleman, börjat bli trött och satte bappen i munnen :-)

 
Och sen så var det nere! Nu ser man till dagiser rakt över gatan. Klacrups förskola.
Där gick jag när jag var liten :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

ha det så trevligt ikväll :)

2009-01-30 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0