ucha = Duscha

Upp halv sex idag. Kan ju säga som så att vi hade en liten herre i sängen som INTE ville vakna. Och gladare blev han ju inte när jag tog av han pyamasen för att ta på han kläder. Ucha ucha började han då. Och tog av sig blöjan själv. Gick sen in i badrummet för att hämta ut en ny blöja. Harregud vilket temprament han har. Blev skit sur och ställde sig vid badkaret och höll i för kung och fosterland så jag kunde knappt dra ut honom :-P Pappa ucha pappa ucha. Han har visst börjat säga pappa till mig nu med. Morfar Frida & pappa kan han säga, men vägrar att säga mamma(!?)

Nu sitter han bredvid mig i soffan iallafall och har lugnat ner sig. Ska snart ringa till dagis och säga att vi kommer vid halv åtta :-)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha eran lilla prins är för söt :D

2009-01-08 @ 06:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0