trött_malin

När klockan ringde i morse 05:30 somnade jag självklart om. Vid kvart i veckte C mig igen, och då ville jag bara dra tecket över huvudet och somna om. Fy fan vad trött jag är idag. Hoppas jag piggnar till lite när jag går inom johanna.

Jag skulle igentligen följa med Mamma & Pappa till Landskrona och hämta bilen som pappa köpt av helene. Och tända ett ljus för morfar. Och så skulle vi passa på att åka inom Ikea. Men nu fick C övertid på lördag igen och eftersom vi har dubbla hyror nästa månad också så är det viktigt att han jobbar över när han får chansen. Men tråkigt att jag inte kan följa med!! Får be mamma eller pappa köra upp mig där själv. Kanske till nästa löning?

Både jag & Neo är färdiga och påklädda. Bara ytterkläderna som fattas. Men vi ska inte gå förrens vid sju endå :-)
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0