trött trött trött trött TRÖTT

Just nu sitter jag och dricker kaffe. Jag är skit trött och hade kunnat gå och lägga mig NU. Neo är nog på världens dåligaste humör också så om han fortfarande är lika sur och gnällig får han gå och lägga sig redan klockan sex ikväll. För hans humör beror nog på att han är trött.

Jag skulle igentligen klippa mig idag. Men vi fick skjuta upp det igen. Hon hade glömt sina saker i getinge hos hennes mamma. Får se om det blir av på söndag eller nångång nästa vecka.

nej jag måste ta tag i tvätten som vi tvättade igår. Det som ska strykas och det som jag redan nu kan lägga in i gaderoberna.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag är lika trött jag. Hoppas du får klippa dig snart iaf då. Jag ska klippa mig på onsdag :)

2009-01-29 @ 17:41:25
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hehe okej. det är jobbigt när man är så trött. Sover skit dåligt på nätterna :(

2009-01-29 @ 22:36:54
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0