tjena

Tjena, Tjena,

Idag har 2 familjer varit här och tittat på lägenheten. Christian hjälper jonte att slänga skräp. Och min febriga son Neo ligger i soffan här bredvid mig och sover lite middag. Hans feber börjar att komma tillbaka igen efter panodilen han fick för några timmar sen.

Vid 4-tiden ska vi hem till pappa och äta middag. Lax blir det idag. Så lite lyx-middag vill jag nog säga :-)

Jag kanske uppdaterar ikväll. Helt och håller lilleman som bestämmer. Eller det kanske är hans feber som besrämmer?
Hejdå så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Neo han har väll inte lärt sig säga så mycket? Som man igentligen ska vid den åldern? eller??????????

2009-01-12 @ 10:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0