tack

Tack för alla fina kommentarer :-)
Jag tar inte åt mig, det var därför jag svarade så (snällt) ;-) Ingen ide att tjaffsa eftersom personen i fråga endå är anonym och jag kan inte före en diskution med den personen och vet inte ens om personen har läst mitt svar via inläggen. Nog om det. Och om du läser det här (anonym) Så tänker jag inte göra en massa inlägg med svar från dina kommentarer. Om du vill säga mig nått eller fråga hut vi kan hyra en lägenhet på 6200 så kan du börja med att ge mig en e-postadress eller liknande så jag isåfall kan ta kontakit med dig. Och om du fortsätter kommenrera anonymt letar du bara fel hos oss och då tänker jag inte lägga ner energi på dig för du kommer uppenbarligen inte att ändra uppfatttning endå.

Jag börjar skolan senare idag, Så därför lämnar jag Neo en timme senare på dagis...ajaj, nu är jag tråkigt igen, skriver ju om dagis & skola ;-) Och vet ni? Jag ska skriva ennu mer skola!!!!!!!!!!

Igår valde vi vad vi ville gå för program inför hösten. Jag, som får högre poäng eller kommer att få då den här terminen är klar, har inte riktigt tänkt på alla pogramm jag faktiskt kan välja och har chans att komma in på. Jag var inne på drottning blanka. Många vet inte om skolan än, och därför får dom inte så många söknade och dom behöver elever. Så där hade jag kommit in utan poblem. Men eftersom jag nu kommer att gå ut med ca 165 poäng + 50 gymnasiepoäng som jag får med mig, så valde jag från hjärtat som min syo sa :-)
1: Hansa val - Media på sture inriktning Foto
2: Hans val - Spa & Fitness drottning blanka friskvård
3: Hans val - omvårdnad på sannarp.
4. Hans val - omvårdnad på praktiska

Så nu är det bara att vänta & se, ifall jag kommer in på mitt 1: hands val eller om jag kommer in på något av det andra :-)

Hörs ikväll, byebye :-)

Kommentarer
Postat av: sara

hej. jag fattar inte nu, går du inte på gymnasiet nu??

2009-01-14 @ 09:06:01
Postat av: Sophia

Åh vad roliga program du valt =)

hoppas allt går bra för dig!

fina malin lycka till!! kram

2009-01-14 @ 11:47:37
Postat av: Sofia

Jag undrar också varför du väljer till en ny skola nu? Går du inte i gymnasiet?

Att jag inte förstår beror kanske också på att jag är från Finland, och vi har ett annat system här, så förklara gärna hur det gå till i Sverige. Det skulle vara intressant att veta! :)



Jätte trevlig blogg har du!

2009-01-14 @ 14:29:50
URL: http://hiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0