sofforna är levererade

Sådär, Nu har vi nattat lilleman. Han sover 20 minuter tillbaka. Vi gjorde middag lite senare idag. För vi drog till loppisen, jag mamma & pappa och betalade för sofforna. Igår kom där även in ett vetrinskåp som dom hade lakt undan till mig. Det var ganska så stort och vitt. Våra skåpsluckor är vita så vi tog den med :-) Priset låg ju bara på 150 kr. Sen skulle endå sonny (en gammal kompis till pappa som jobbar där) Leverera en annan soffa till en tant uppe på lassarettbacken, så då körde han dit våra soffor med. Till den nya lägenheten alltså :-). Så nu står både vetrinskåpet där och sofforna. Jag tror värkligen att lägenheten kommer att bli mysig. Den är ju liten och charmig :-) Nu fattas bara en snygg skänk som jag vill ha i hallen. Men det kan vi vänta med tills vi har flyttat in.

Nu är snart maten klar. Mackaronerna håller på att koka.
Ha en toppen kväll allihopa.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad skoj för er att hitta allt billigt och det är ju roligt med nya saker. Men ni får ju pengar för soffan sen? Eller ni ska inte sälja den? Perfekt med loppis. Jag tror er lägenhet kommer bli perfekt :D

2009-01-09 @ 17:05:42
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0