magmakapären,..

Postat av: Charlotte

Hej Malin! Hoppas allt är bra med dig?! Måste bara fråga. För ett tag sen skrev du i bloggen att ni köpt en sån där grej man ska ha runt magen som vibrerar (sån som säljs på tv-shop). Min fråga är: fungerade den? Jag är sugen på en sån, dels för att få bort överskottslagrena man har på magen men även för att jag tror det skulle göra min rygg gott. Hoppas du kan ge mig ett svar =) Ha det kanon! Kram

Det var läääänge sen vi köpte en sån man ska ha på magen, Och vi har varit jätte dåliga på att använda den. Köpte väll den.. hmm antingen så var jag höggravid eller så var neo väldigt liten. Vad vi har hört så funkar dom inte. Den vi har är också en jätte billig varejant och kåstade bara 149 om jag inte minns fel. Och dom burkar väll kåsta upp mot 500 iallafall? C läste lite i olika forum på internet och där var det en kille som hade använt en sån på olika stället på kroppen varenda dag i 20 minuter i två månader och han märkte ingen skilnad. En kompis till oss sa också att hennes pappa hade köpt den mer dyra varejanten och han var väldigt missnöjd. Jag själv ska ju försöka ta tag i träningen nu och få fastare formet igen ;-). Så jag kanske ska testa den igen. Men om den ska funka så måste man nog använda den regelbundet i en längre tid. Men tyvärr så kan jag inte direkt svara på din fråga. Jag har ju själv varit dålig på att använda den. :-) Och sen vet jag inte om det är någon skylnad på dom dyra och billiga? Men det borde du ju vara. Om  den hjälper så borde ju dom dyra göra mer nytta snabbare isåfall.

Neo var helt underbar i morse. Vi vaknade kl 8. Och vid 10 gick vi upp. Jag fick ligga och slumra i sängen i två timmar. Lilleman lekte själv på golvet och myste med mig i sängen och fick lyssna lite på musik från min mobil. Nu är vi uppe och kaffe har precis blivit klart. Så nu ska jag stäla fram frukost. Vi båda två är hungriga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret =) Jag får väl ge det ett försök själv om inte annat! Ha det gott!

2009-01-17 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0