(kanske) klippning i morgon


Imorgon ska jag klippa mig. Om Helene kan, hon skulle ha tjejmiddag idag så jag har ju förståelse för om hon är trött :-)

Det blir iallfall lugg igen. Och uppklippt! Sen vill jag lägga in slingor igen. Ljusa. Så jag följer Sarahs råd. Typ som visningsbilden jag har på min designe. Skönt med förändring. Alltid lika kul. Dessutom fick jag hem en jädrans massa smink nu i veckan som jag vill testa! Men har inte orkat eftersom jag varit dålig. På fredag ska vi iallafall Hem till Malin. Det var så länge sen vi träffade henne nu. Hon och hennes nya pojkvän som igentligen inte är så ny men JAG har inte träffat honom än har flyttat ihop här på laholmsvägen så det ska bli spännande att se den :-) Dessutom ska vi dricka lite gott också. Är så glad att hon har hittat en bra kille som hon gillar. Det är hon värkligen värd! Det var tänkt att hon skulle bli Neos Gudmor ifall vi nu skulle döpa honom.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: aah okej. roligt. :) Jag skulle ha pluggat, men fick besök av en killkompis i fredags som jag sedan följde med hem så kom hem igår kväll igen. Sen har jag bara sovit i 12 timmar och vaknat nyss. Ska försöka plugga, men det går inte bra någon gång längre känns det som. :( Hoppas att ni haft en trevlig helg iaf :) Kram

2009-01-25 @ 11:05:02
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Anna K-S

är inte neo döpt? Hur har ni tänkt då eller så? han kan väll inte komförmera sig om han inte är döpt?

2009-01-25 @ 13:33:32
Postat av: Anna K-S

(vet inte om komfömera sig stavas så) är själv inte det. Valde att inte göra det :) Menar inget illa heller. Bara undrar. Det är väll inte vanligt att låta bli att döpa sina barn?

2009-01-25 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0