jag känner mig taggad


Jo förresten. Tänke skriva en sak här, så kanske jag lättare håller igång det. Ni får gjärna fråga imellan åt hur det går ;-)

Nu tar jag nya tag. JAG SKA FÅ FASTARE KROPP IGEN.
Jag ska inte ge upp så lätt. Träning med Johanna varenda Torsdag. Och sen vill jag gjärna minst 1 dag i veckan gå ut och gå med mamma. inget  godis under vardagarna. Och ingen läsk heller eller fika. Bara på Lördagar får jag festa till det lite. Och ett litet undantag ifall någon skulle fylla år och bjuda på nånting. Och en massa jädrans sittupps.

Om jag lyckas. Så att iallafall jag själv ser lite skyllnad. Ska jag unna mig en ny bekini i sommar! Har inte köpt en ny sen jag var 15 år. Haha. Eller jo, en sommaren 07 under graviditeten. Men jävlat var stor den är. Det är tur att man lyckades gå ner dom kilorna så lätt iallafall. Sen borde jag ha haft världens big tuttar då eller så har jag bara riktigt mini-tuttar nu. hehe. Och när vi flyttar kommer vi väldigt nära gallberget. Det innebär att jag kan ta några jogg runder där eller iallafall långa promenader :-)

Jag blir bara mer och mer peppad när jag ser Christians ressultat. Han tränar här hemma och har gått ner 14 kg sen vi flyttade hit. Han köpte ett par nya byxor i julas på H&M om ni kommer ihåg? Den dagen då jag var så trött på honom för vi hade värkligen gått in i alla kläders affärer och han hittade apsolut ingenting. Dom köpte han i en liten liten storlek eftersom dom töjs så att dom skulle passa bättre efter han haft på dom i några timmar. Nu testade han dom igen efter en månad och jaa. Där blev jag chockad. Byxorna är för stora och han måste ha skärp för att dom inte ska glida ner alldeles för mycket. Nu har han också beställt nått pulver som är bra att äta när man tränar. Det var hans bror som tipsade honom om det. Han är också ett sånt tränings freak.

imorgon ska jag börja dagen med att äta frukost. Och sen.. sen ska jag göra 80 sittupps.

Kommentarer
Postat av: SaraSara

Ska krama om dom. hatar når någon man står nära går bort. och ännu värre när det inte är av rätt skäl:(

2009-01-26 @ 08:55:19
URL: http://mammason.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag är också taggad! Kändes bra när alla andra gick och handlade läsk och chips i cafeterian och kunde avstå. Med gott samvete. Hoppas det går bra för dig :) (ge mig den metoden att gå ner så mycket ;P )

2009-01-26 @ 14:54:12
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0