igårkväll

igår,
ja det blev en lyckad kväll! Vi var hemma hos Malin & stefan. En jättefin lägenhet! Men vid elva var Christian tvungen att dra hemåt. Lite synd tyckte jag om honom. Eftersom han & Stefan kom så bra överens. Och ennu taskigare kände jag mig när jag sa till honom på vägen hem att.... jag drar vidare. Jag stack hem till Johanna & My en runda. Sen följde jag med Frida till madde. Där satt jag och frida och velade. Ska vi med ut eller inte? Jag kände att jag ville hem och sova några extra timmar innan Mamma kom och lämnade Neo. Och frida skulle upp och jobba idag. Tillslut bestämde vi oss för att inte hänga med ut. Men sen blev jag så sugen på pasta så vi drog in till stan endå. Köpte en god 1:a på pastavagnen och sen traskade vi hem. Jag var väll hemma runt halv tre och gick å la mig direkt.

Mamma & pappa kom nästan precis och lämnade Neo. Dom är nu på väg till Landskrona. Tråkigt att jag inte kunde följa med, men dom tänder ett ljus åt oss också hos morfar. Christian är på jobbet. Neo leker lite med sina bilar och jag sitter här. Jag ska snart lägga Neo för att sova middag. Han vaknade ju inte förrens vid 9 i morse :-)

Ikväll skulle igentligen Christian på inflyttningsfest. Men han orkar inte. Han kände att han inte ville vara bakis på den enda dag han är ledig på. Så i morgon, ska vi göra lite goda mackor, ta med Neo ut på en lekplats och ha en riktig familje dag :-) Det var Hans ide själv. Ikväll ska vi köpa hem lite chips läsk ja allt sånt som lockar. Och bara MYSA! Det är det bästa med helgerna eller hur?

Nu ska jag lägga Neo.
Hejdå så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0