hsdfnghas



Precis lakt neo för att sova middag. Han sover lite senare idag för dom hade inte hunnit att lägga honom på dagis. Så han får bara sova max 1 1/2 timme.Han fick somna till musiken från min mobil. HAN ÄLSKAR ATT LYSSNA PÅ MUSIK. Under tiden han sover tänkte jag fixa iordning några mackor och hälla upp ett glas oboy. Sen ska jag sätta mig ner med fysiken igen. Och tänkte även sitta med den ikväll också. Vi hade tänkt att ha en liten film kväll. Men eftersom C fick jobba över i morgon så kommer han att gå och lägga sig tidigt. hörs förmodligen senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Han ser ju för härlig ut. hahahahaha lille Neo..Kram

2009-01-16 @ 18:55:28
Postat av: Frida

Men gud :) Såå söt :)

2009-01-16 @ 21:34:25
URL: http://maammafrida.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej Malin! Hoppas allt är bra med dig?! Måste bara fråga. För ett tag sen skrev du i bloggen att ni köpt en sån där grej man ska ha runt magen som vibrerar (sån som säljs på tv-shop). Min fråga är: fungerade den? Jag är sugen på en sån, dels för att få bort överskottslagrena man har på magen men även för att jag tror det skulle göra min rygg gott. Hoppas du kan ge mig ett svar =) Ha det kanon! Kram

2009-01-16 @ 23:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0