hej

Vid halv åtta i morse tog Christian Neo. så jag skulle få sova ut efter att fått vara upp men honom en till natt. Men efter ca en timme gav jag upp och gick upp och satte mig i soffan. Neo ställde sig nämligen och knackade på sovrumsdörren och sa "acka, acka" Hela tiden. Men vid 10 gick vi in å la oss igen och sov till 12 :-)

Sen kom mamma hit, så åkte vi in till lägenheten och mätte å lite så. Det blev mycket bättre nu när väggen är borta. Och han hade målat alla fönstrena. Sen åkte vi ut till flygstaden och köpte ny damsugare. Vår har ju pajat. Sen in på willys och handlade lite mat. Och till kvällsmat blev det kebab och pommes. Med pizzerians vitlöksås.

I morgon ska jag & Neo sova hemma hos min mamma.
Ska bli mysigt. Neo älskar sin mormor :-) Och han har lärt sig att säga morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0