godkväll

God kväll
Jag stack som sakt hem en sväng till Johanna & My. Kollade på deras lägenhet och drack kaffe. Nu är jag hemma igen. Och har väll varit det i snart en timme. Kollar just nu på bröstmjölk till salu på 5:an. jag sitter och hoppas på att jag har matte lektion i morgon. 1 prov kvar sen är jag heeeeelt klar med den och kommer då bara att koncentrera mig på No & So ämnena. Istället för Matte då. Så slipper jag lägga ner så mycket tid på det hemma. Fick ju nästan ta med böckerna in på Toan. Haha. Och har bara 1 uppgift kvar på bilden sen sätter hon MVG på mig. Får se vad jag väljer att ha på hennes lektioner iställer.

Nu försvann min skrivförmåga. Neo somnade redan halv sju ikväll så det skulle inte förvåna mig ifall han vaknar innan klockan ringer i morgon.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0