Godkänd!

Till er som undrar om jag inte får på gymnasiet nu.
Jo det gör jag, men inom det indivuella pogrammet. Så alltså kan jag inte gå där föralltid. Började det pga mina dåliga slutbetyg i 9:an men fick ju sen efter en termin reda på att jag var gravid. Så nu i höstas har jag börjat där igen. Men nu blir jag äntligen klar och får kanske hålla på med det jag vill?

Idag kan jag gå och lägga mig med gott samvete. För ikväll så blev jag äntligen färdig med biliogin!!!!!!! Gud vad dryg den var i slutet. Men nu är den boken stängd. Tror att det är fysik jag kommer att gå in på nu? Jag får se vad dom säger i morgon. Det enda jag vet är att dom kommer skriva att jag är Godkänd i papprena och det känns så skönt!

Neo var skit trött nu ikväll. Gick liksom inte att hålla honom vaken. Vi som hade tänkt att hålla honom vaken till 8 i hopp om att han skulle sova hårdare under nätterna. Men vid halv åtta somnade han så här på sin pappas knä när dom satt på golvet och kollade på tv. Så ingen välling blev det. Men han åt en macka nästan precis innan han somnade :-)



Kommentarer
Postat av: Sophia

åh så söt neo är!! <333

pusspuss

2009-01-14 @ 21:02:41
URL: http://eladerose.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha vilken härlig stil!

Han är jätte söt!

2009-01-15 @ 18:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0