en typ städ paus sen nyår

Hejsan svejsan.
Här behöver städas. jag har blivit lat sen nyår.
Mamma kommer iallafall hit efter tolv. och hämtar oss. Vi ska ju sova hos henne inatt.
Jag hittade en skänk på blocket igår för bara 500kr. Och en lika dan i kungsbacka. Men eftersom den andra fanns i Halmstad kan man lika gjärna köpa den. Blir ju typ lika dyrt. Men jag vet inte. Jag vet att det är bättre å vänta å så tills man har flyttat. Men det är ju så bra förvaring i dom. Så hade man kunnat slänga den byron man har nu. Och använda den är till lite underkläder å så. Får se vad mamma säger när hon kommer hit. Och vi skulle behöva ett vitrinskåp till köket. Ja vi får se om vi hittar något sen :-) Ska iallafall till Halmias loppis sen idag. Och se iafall dom har öppet. dom kanske har något kul där? Det är ju ingen brotska. Men om man hittar något bra så vill man ju gjärna köpa det.

Nu ska vi äta lite mellanmål. Sen ta itu med städningen. Här måste vara lite städat innan C kommer hem iallafall.
Ska se om jag hinner damsuga med den nya damsugaren också :-) Och se hur den damsuger.

Hejdå så länge.

Kommentarer
Postat av: Milla.

Vill du att din blogg ska nomineras till dagens blogg? Läs mer i min blogg... :) Kram

2009-01-06 @ 13:24:59
URL: http://honungssmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0